welcome message

Ida-Nowakowska.blog.onet.pl to nieoficjalny blog w pełni poświęcony polskiej tancerce, piosenkarce & aktorce - Idzie Victorii Herndon. To właśnie tutaj znajdziesz obszerną biografię, rozbudowaną galerię zdjęć, mnóstwo ciekawostek i wiele innych. Grafika na potrzeby Ida-Nowakowska została wykonana przeze mnie. Zdjęcia i newsy należą do ich oryginalnych twórców. Mam nadzieję, że będziesz tu stałym gościem. Życzę miłego oglądania i zapraszam ponownie!

Taniec Wampirów - aktualizacja galerii.

W galerii zdjęć bloga, udostępniłam siedem fotografii autorstwa Radosława Izdebskiego, wykonanych w Teatrze Muzycznym Roma w Warszawie. Zdjęcia pochodzą z prób jak i samego występu w spektaklu 'Taniec Wampirów'. Zapraszam do galerii zdjęć.

kliknij, aby powiekszyc kliknij, aby powiekszyc kliknij, aby powiekszyc kliknij, aby powiekszyc
● Teatr: "Taniec Wampirów"

2 komentarze:

  1. Oo taniec wampirów jest genialny! Oglądałam w necie urywki :) Tak już od jakiegoś czasu mam galerie na fan-strefie.pl :) Jest super, bez limitu itd :D

    OdpowiedzUsuń
  2. eklerko! zapraszam Cię na bloga dedykowanego Tobie!!! jesteś najwspanialszą bloggerką na onecie. http://fans-eklerka.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń