welcome message

Ida-Nowakowska.blog.onet.pl to nieoficjalny blog w pełni poświęcony polskiej tancerce, piosenkarce & aktorce - Idzie Victorii Herndon. To właśnie tutaj znajdziesz obszerną biografię, rozbudowaną galerię zdjęć, mnóstwo ciekawostek i wiele innych. Grafika na potrzeby Ida-Nowakowska została wykonana przeze mnie. Zdjęcia i newsy należą do ich oryginalnych twórców. Mam nadzieję, że będziesz tu stałym gościem. Życzę miłego oglądania i zapraszam ponownie!

Wielka aktualizacja galerii zdjęc

Zaktualizowałam galerię zdjęć, dodając ponad 200 fotografii Idy. W poszczególnych albumach znajdziecie fotki m.in.: z osiemnastych urodzin tancerki, ze studniówki, występów w teatrze, sesje zdjęciowe i wiele, wiele więcej! Zapraszam do oglądania!
 
kliknij tutaj, by przejść do galerii zdjęć!

Jak pewnie wiecie, Ida nie jest już główną prowadzącą programu Przymierzalnia. Zastąpiła ją Marta Wierzbicka, znana niektórym z serialu 'Na wspólnej'. Na szczęście pewna cząstka Idy pozostanie w Przymierzalni. Dziewczyna zajmie się częścią programu, zatytułowaną 'Ida'nce', gdzie nauczy nas tańczyć, przedstawi nowe techniki i pomoże nam wybrać taneczne ubrania. Nowa prowadząca, Marta napisała na swoim blogu: Pierwszy wywiad, który poprowadziłam był z Idą...chyba nie muszę jej przedstawiać Byłam zestresowana (mówię wam to w tajemnicy, może Ida się nie dowie), jednak zupełnie nie potrzebnie, bo to super pozytywna dziewczyna, baaardzo zakręcona, wiec podczas wywiadu było naprawdę zabawnie. Dzięki temu ja się wyluzowałam i zapamiętałam wszystkie pytania! To prawda, strach ma wielkie oczy!

 
kliknij tutaj, by zobaczyć zdjęcia z Przymierzalni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz